..jeg har en grevling i taket..

fredag, april 13, 2007

vakkert bilde

























4 Comments:

Blogger solveig said...

vakkert bilde, og vakre du. perfect! fryyyd benne! haha! jeg er lei meg paa alle menneskers vegne at ingen tok mot til seg og skrev en dikt-kommentar. saa da gjor jeg det:

benedicte er en pike.
det er ogsaa jeg.
benedicte er i norge.
det er ogsaa jeg.
NEI!
drommedromme, sommerkommer,
kanksje rett rundt hjorne?
men jeg vet at at jeg vet jo,
det vil den selvsagt gjore.
(komme)

og saann ellers har jeg det veldig mest ytterst bra, og savner deg! haaper du har toppen kos paa alle kanter..aa bennami, du ER faktisk rent gull.

10:34 a.m.  
Anonymous Anonym said...

snart sommer.. og jeg har ikke sommerjobb! Hurra! :D

øhhh.. Burde egentlig ikke være så glad for det, men det betyr jo at jeg er fri til å besøke mine kjære i sommer.

Får se hva som skjer, regner med det blir litt jobbing (men for en gangs skyld har jeg -ikke- tenkt å jobbe på andre siden av landet i sommer). Hva skal du Bennemi?

1:37 p.m.  
Blogger Ellen Miles said...

savner deg bebbe....
tenk nå er det ikke lenge igjen til vi sees igjen!!
Du forresten, har et spørsmål - du veit soveposen du glemte her... kunne jeg lånt den i Morocco?
Drar om 4 dager...rart!

10:46 a.m.  
Blogger jannicke said...

elskling,
hvem hadde malt det øverste bildet?
fyttikatta så fint!

4:21 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home