..jeg har en grevling i taket..

søndag, mars 04, 2007

chiang mai

hei pappa! og takk for commenten
jeg blir gla inni hjertetmitt!
savner dere allerede og jeg glede gleder meg til aa se dere til paaska

men naa er det thai thai som gjelder

i dag har jeg sittet paa en stk elefant
stopp-haa
gaa-lee

vaert paa bamboorafting
flaateturpaa bambuskstokker nedover en elv.. ganske koslig enkli
bortsett fra at vi hadde en litt for eventyrlysten og villingthaimann til sjofoer paa flaata vaares
plutselig hoppa han ut paa sida og dro fram en ca 2 meter lang slange fra et tre
smaesha hodet dens i flaata og tok den med seg opp paa flaata..
stakkars maria som jeg satt paa flaate med ho har doedsensslangeskrekk saa ho bynte jo aa graate
og typisk gutteting
han kunne jo liksom ikke stoppe aa skremme oss med den elendige slangen (som forresten laa og halvkveila seg og sprella med halepartiet, mens vi fortaltehverandre skrekkhistorier om 10 meter lange anakondaer og klapperslsnger)naar vi dreiv og hyla som noen stukkene griser bak han... skjoenner det litt men om det faktisk er mulig aa bli mere skvetten enn det jeg allerede er saa naadde jeg i saafall den grensa i dag.. jegtrodde alt var slanger---og jeg som ikke har slangeskrekk eller noe!!!
men nok om det... vi spiste lunsj oppi landet og kjoerte oppi hoeggetr med verdens soeteste elefanter.. fatter ikke at det gaar an aa vaere saa soete!!!
saa har vi vaert paa sunday market i dag fra 18:00 og til naa 22:55 paakvelden!!
har kjoept meg noen faa ting.. men jeg er heldigvis ikke i kjoepehumoer enda!!!!
naa skal jeg snart sove meget soett paa min harde thaimadrass..tenke paa norge og proeve aa ignorere myggbestanden paa rommet vaart..(igaar holdt jeg og aurora paa aa kvele mygger til klokkahalv 3 paa natta.. og da var jeg saa kampinstilt inni meg at det tok litt tid foer min kjaere lille kropp klarte aa stresse ned!
i maarra er det barnehjem med opplegg og moete--glede glede

visnakkesnorskinger

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

pappsen igjen her.
Det hørtes jo riktig indiana jones ut det med den slangen. virkelig tøft,men ikke for henne som har litt tungt for det. han kunne behersket seg litt. håper du tar masse bilder som vi kan nyte på storskjerm når du kommer hjem. kos deg masse masse masse.
glad ideg jenta mi. hils alle kjennte.

1:39 p.m.  
Blogger Linå said...

Hei Benedicte! Utrolig koselig å følge med på ka som skjer nere i Thaithaithailand :D Håpe du kose deg masse! og det virke så sykt spennende med barnehjem og sånt.. aah.. kleem

5:18 a.m.  
Blogger solveig said...

thailand!!oh baby! haaper du har det storartet,og at du holder deg frisk..aaah bennami-du er heldig!nyt det! ta masse bilder, bruk solkrem,lev vel!:)

5:51 a.m.  
Blogger solveig said...

ps: jeg er saa glad i deg at jeg er stol i hjertet!!--heia paaske!!

6:43 a.m.  
Blogger irene said...

Det høres spennende ut! Litt for spennende for min smak kanskje.. Men sånne ville, eventyrlystne gærninger som deg passer nok perfekt inn!!! :)

Tenk at du er i Thailand! Det er vel bare 7 timer eller noe sånn fra oss..
Du skulle ha kommet en tur:)

Jeg savner deg!
Takk for mail, det gjorde meg glad! DU gjør meg glad!!!!

Klem fra Irene (som ikke er så veldig langt unna...)

2:44 a.m.  
Blogger ...dan said...

du har'n!
les reglene på bloggen min.

5:08 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home