..jeg har en grevling i taket..

fredag, mars 09, 2007

kjoess katta kor varmt!!!

dejli aa se at folk leser om mitt lille liv her nede!

mamma jeg savner deg
og pappa og sandra og henriette!!!
jeg tror kanskje jeg var verdens stolteste storesoester da jeg fikk melding fra sandra der ho sa ho hadde faatt seks paa saeremnet!!! fytti

akkurat naa sitter jeg paa en liten jalla(som alt annet er) sjarmerende internetsjappe: net 4 all-heh.

i dag har vaert en dag jeg paa en maate ikke ville oppleve men som jeg for alt i hele denne vide verdenen ikke kunne ha vaert for uten..
vi kom til mae sot for to dager siden og kaemper paa et liittt fint hotell!

vi har liksom forberedt oss og faatt informasjon om hvordan alt kommer til aa bli.. hva vi skal gjoere og hva vi ikke kan gjoere.
vi dro til flyktningeleiren mae la
der hvor kareen folket bor
de som blir tvinga ut av landet sitt(burma)
av noen syke ledere som har faatt for seg at hele landet med alle dets 6(tror jeg) folkegrupper skal slettes ut.
saa de maa roemme inn i jungelen
vaere sexslaver
gaa foran soldater inn i minefelt
baere bagasje tungere enn sikkert det en maur(i forhold til en maur) kan baere
alt er bare herlighet her liksom
og det er nesten ingen paa jordkloden som vet om dette.. alt skjer liksom saann at blodet ikke kommer paa noen

vi har lekt med ungene
sunget med dem
snakka med "penfriendene" vaare
spist kuli mat(doedsdigg)
faatt kjaerlighet og gitt kjaerlighet

ogsaa kommer fortsettelsen i morgen for naa stenger de her.. bu
men man blir soeren meg frustrert av verden
og i kveld lover jeg dere at hjernen min er saa stor som den aldri har vaert og jeg har saa mange spoersmaal til gud som jeg aldri har hatt

men takk for kjaerlighet og
menneskelige relasjoner
de betyr saa syyyykt mye
takk for heklenaaler og baller og stafetter og haandtrykk som kan binde oss sammen
og gjoere at vi er litt like i jaffal for en liten stund
ting er urettferdig
og saart og naa maaaaaaa jeg gaa
men hei
jeg er glad i dere!
tusen

benedicte jensen, mae sot!
kvakk

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei hei tøffa. Det er moro å følge med på siden din. Litt av noen opplveelser du har fått de siste dagene. Andreas er kommet hjem fra Afrika veldig glad for at han er født i Norge. Sier han takker hverdag for ting som for andre er en drøm og som vi tar som en selvfølge. HA en fin fin dag. Her er det søndag 5 gader og snart tid for møte og i dag er det dåp flott. Stor klem fra Vigdis

12:44 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home