..jeg har en grevling i taket..

lørdag, mars 03, 2007

its thailand baby!!!

herrefred og rike

jegt er i thailand for ekte:):)
og jeg kan herved si at jeg ELSKER thaier!!
de er soete og smaa og kjoerer rundt med thuk thuker!

hadde en litt destlig greie da jeg skulle si noe foer vi reiste..holdt paa aa le meg i hjel, men tror kanskje det ikke er saa grasalt morsomt naa..
men du vet naar du liksom skal d\si f eks-kinaland eller oesteuropaland eller thailand.. og til min store latterbombe hoerte jo jeg at det var riktig, man sier jo soeren meg thaiLAND!!!! heh-toerr

kahp kun ka(takk) for at du leser om mitt liv i thailand(enkli ville jeg bare skrive det lille thai jeg kan) saa her faar du litt mer!!!
SA WA DEE KA! uttales superfort saann at du ikke hoerer mellomrommene!
hei

KAW TUT KA!
unnskyld meg

"ka" er liksom en slags hoeflighetssak som de sier bak hvereneste setning:) og saa holder du hendene saann som du hilser foer du skal gjoere enn saann kampsport! det gjoer man naar man skal dra og naar man har sagt kahp kun ka!

vi tok gly fra THE gardermoen klokka kvart over TI paa torsdags morgen
kvelden foer hade jeg bare pakket og staesja med de siste tingene.. jeg la meg vel i ett tida mn fikk ikke sove foer etter jeg hadde vaert paa do kl 3... saa stod vi opp klokka 5 og gjorde siste forberedelsene og hadde fokost ti paa seks og dra halv syv...
jeg sove ikke en fjert paa flyturen noe jeg foroevrig bynner aa bli vant til, men det er like slitsomt fordeaamm!
noen tips til deg som ikke heller faar sove:
gaa ofte paa do
tren med beina.. det krever jo at du sitter ytterst da seff, eller du kan gjoere det inne pa doen
begynn aa se en film med hoeretelefoner-ta de av for en stund og se om du klarer aa foelge handlingen ved bare aa lese kroppspraak osv..ta saa paa hoeretelefonene igjen og sjekk om det stemmer..gjenta jerne dette opptill 10 ganger eller noe i loepet av en film
les tusen blader
pling paa flyvertene og lat som du ikke mente det..kick ass;)

noen jaffal

saa kom vi fram til BANGKOKkl 6 om maaran
der hadde vi en hel dag(fram til kl20.00)
vi gikk rundt paa et giga kjoepesenter, satt oss ned i noen digge stoler og goldt paa aa sovne(noen gjorde det dah)
alt skjedde i halvsvime, mens vi saa paa thaifolk som peller seg i nesa offwntlig hele tiden mens vi kan ikke engang vise skosaalen eller ta paa hodet til noen
det er ganske mange festlige regler her jah!
men naa skal vi visst ut aa spise---jeg klikker for jeg er aldre sulten her.. alt jeg vil ha er en god frappuchino fr starbucks( jah de har starbucks her)

men folkens

fortsettelse foelger
savner dere allerede
og plis be om at jeg ikke maa ha vondt i hodet
og takktakktakk
kahp kun ka

love love love
benedicte jensen, thailand;)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

hei kjære benne.
Håper du har fått sove litt og er i bedre form.
Håper det står bra til med dere alle og at oppholdet blir kjempe.
Fint å følge med på bloggen jenta mi. veldig glad i deg!
Småsøstrene og mamma hilser så mye.
Hilsen en pappa som ber for deg og er glad i deg!

4:27 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home