..jeg har en grevling i taket..

mandag, november 06, 2006

sorry


for at jeg det siste har vært en elendig blogger-jeg vil bare nevne at jeg pånnmåte lizzåm-ikke har særlig mye tid til overs- og dette er påenmåte "tiloversarbeid"!! skjønner?
men nå en liten update: klassen min har pussa opp et rom på skolen og det har resultert i en fantastico cafe som vi miljøarbeidere driver:)






















her ser du lene og lena-mine fantastiske co-workers!!!
bildet er fra åpningskvelden




































her er hanne og hilde-->driver og strikker.. hele tida-går i klassen min!

nå i helga var vi på KORTUR til kristiansand.. konge tur og sinnsykt gode folk vi kom til -- en som går i menigheten vi var hos(betania) heter alf. og han eier mc.donalds der, så han gav oss liksågodt mat..jah-hele gjengen fikk en valgfri meny hver, og som om ikke det var nok, lagde han hjemmelaga pizza til 100 stykker, først på lørdag kveld og så til middag på søndag--> hjertevarme:)
var ganske rart å bare sitte i salen og ikke gjøre noe, og bare sitte å se på koret når de opptrådte:( men digg å ikke ha noe spess å gjøre-litt sliten skjønnerdu...men jeg kjente at jeg blei sabla stolt når jeg så på dem:) ihhii

jeje. i kveld skal vi miljøarbeiderne ha litt hyggelig smvær i lag oppi leiligheta-frukt og honning og yougurt!!
digg digg digg

enjoy

14 Comments:

Blogger solveig said...

DU ER SABLA PEN!!!åh,hånni,jeg savner deg..men guri,fort og fortere er det jul..shit tida FLYR.nyt livet!!du er GODIS. kjærlighet:sol

4:46 p.m.  
Blogger Linå said...

Åh! De Frie Evangeliske Forsamlinger har ein Betania menighet i Kristiansand.. hvis det e den dokker va på. Det e det eg går i vettu.. barra eg går i den i Bergen.. naturlig nok. Men godt de tok vare på dokker!! :D og at du har det bra fortsatt!

Goklem fra Linåen

5:27 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Oi så bra cafeen er blitt! Kom hjem snart....

6:32 a.m.  
Blogger irene said...

Oj, Benne!!!! Så flink du er! Ser jo helt fantastisk ut! STOLT av deg! Har jo vært med på noe lignende en gang.. Som du kanskje husker.. :) Er det peisestua dere har pussa opp???
Åh jeg savner deg!
Savner deg!
SAVNER DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*Irene

7:24 p.m.  
Blogger LIFE said...

hello og takk for igår:)gleder meg til vi snakkes neste helg også:)du er deilig deilige deiligst. men nå er det litt deprimerende å se på kamp gitt

5:52 a.m.  
Blogger Unknown said...

vakre, VAKRE benne.. min kjære, kjære benne.. hva kan jeg si? du er bare best. å mest kreativ. å mest pen. puss

8:09 a.m.  
Anonymous Anonym said...

godt nyttår fagre møy...

kjærleik

6:42 a.m.  
Blogger S said...

Hei, er du på bloggern også? Viste ikke at du var miljøarbeider, det er nice jobb da. Håper du har det fint på toppen, virker som ei knall skole. Oppfører DanV seg? Du får hilse fettern. PizOut
- Bodø

11:08 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Benne...:)Jeg surfet over mange bloggersider,og dukket opp på din side..så kjekt:)Håper du trives som miljøarbeider,det passer du t.Så hadde du bilde av min kjære annelies p sida di,så søtt!!!Jeg er i fillipinene som misjonær og trives salig bra:)Les gjerne bloggen min www.jesusringeringer.blogspirit.com Håper vi snakkes en gang i framtiden.Gud velsigne deg!!Klem fra Inger Elisabeth..ps,vi møttes første gang p pbu-konferansen i drammen:)

4:25 a.m.  
Blogger LIFE said...

når når NÅR skal du oppdatere? livet mitt går ikke videre kjenner jeg..

5:11 a.m.  
Anonymous Anonym said...

(Syng med:) Herren velsigne deg og bevare deg, Herren la sitt ansikt lyse over deg og váere deg nááááádig, Herren lőfte sitt ásyn pááá deg og giiii..ii deg freeeeeed...... Aaaaaameeeen, AAAAAMEEEN ( ! her kommer vi altene inn, bennis! heng med videre:) Aaaameeen, AAAMEN, Aaaameeeeeeeeeeen, AMEEEEEEEE...EEEE....EEEEEEN. (4. Mos 6:24-26) Slik skal det synges! Praise the Lord.

8:30 a.m.  
Blogger solveig said...

har du det bra? ja?OPPDATER FOR SVARTE! heh..

3:50 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Ja når skal du oppdatere????

11:32 a.m.  
Blogger ...dan said...

quote: "Ja når skal du oppdatere????"

9:14 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home