..jeg har en grevling i taket..

søndag, februar 18, 2007

jesshello

da var det vinterferie og jeg må igjen skamme meg over min lave deltakelse i min egen blog..akk jah...disse nymotens greiene altså-refererer til myspace-de tar all min tid.er det mulig


så denne nye posten er dedekert til kjære LAILA og VIGDIS

to fantastisk søte damer hjemme i sandefjord!! dåkker e så skjønn!


livet er hærlig

skal på ferie hjemme og skal til trysil til helga- steike. stå i bakken i 3 dager.spise digg mat og være med goe folk-takk gud for snø!!faktisk


fant et gammelt bilde--gammelt og gammelt, men det er vel 2 år sida tror jeg. fæmelin dro ut til yksenøy og prøvde å fiske og litt sånn der:)
idyll.. vi fant oss et godt tre og prøvde hardt å gjøre oss usynlige for regnet!!
mamsen tok bildet så ho blei jo på en måte usynlig dah;)
ha en vakker dag folkens
love love love

5 Comments:

Blogger irene said...

Oj, så koselig! Den var etterlengta! Selv om jeg gjerne skulle sett et nyere bilde av deg og hvor vakker du er om dagen... Men, men man får ta det man får og smiiiiiile:)

Love you!!
Miss you!!
Wish you where here!!

*smask* fra Irene

10:33 p.m.  
Anonymous Anonym said...

DU er ei super jente Benedikte!!!!!!!!!
Klem Laila

9:20 a.m.  
Blogger vigdis said...

Hei hei. Så gøy at du nevnte to " gamle " søstre i menigheten. I dag har jeg tengt litt over å ha to barn i to veldig ulike verdensdeler. Susanna har lekt ute i dag i masse puddermyk kald snø. Og Andreas er på vei til Mombasa og skal bade i supervarme bølger. Ha en fin tur til Trysil. Husk kuldekrem i kinna. Og et supertips fra ei som liker litt gøy . Kjøp en selvbruningskrem og tilby den til andre bare gi dem en klatt og be dem smøre seg. Funker veldig bra på de som slurver med å smøre godt ut. Billig og ufarlig moro. Puss og kram Vigdis

9:24 a.m.  
Blogger solveig said...

naemmen, look who's back! du er vell en go en--et glimt av familien jensen er ikke aa forakte!ok--naa svir det i hjernen, paa tide aa legge seg--jeg er saa gla i deg benedicten. kos deg med vinterferie!--heia paaske.

4:51 p.m.  
Blogger Ellen Miles said...

endelig oppdatering!:) å,jeg unner deg trysiltur og ekte snø. Her hadde vi snø (kanskje 5cm) EN dag og seriøst- ALT stoppa opp. Biler, skoler, tog, mennesker, ALT. Merkelig opplevelse! Føler meg ekte norsk på en sånn dag ass ;)

I love you so much !!!

Klemm fra Ellen- din venn 4 eva! (hehe måtte bare skrive noe som ligner måten jeg skrev på i våre fjortis-kjærlighets-kort)

3:10 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home