..jeg har en grevling i taket..

mandag, mars 12, 2007

BILDETIMEN


jeg fikk liksom aldri skrevet igjen.. naa er jeg paa en maate ikke like inspisrert til aa ta opp den forrige traaden.. men jeg kan si at det er triste saker aa bare skulle forlate alle de ungene vi har vaert med.. og dette stedet og ting og tang har gjort at hjerneskallen min banker tusen ganger mer.. og tenker mer-og jeg elsker det.. tenk hvor mange brae ting jeg kan ta med meg hjem i meg til -stirr-ned-i-bakken-naar-du-moeter-noen-paa-gata-norge!!!
jaffal saa laerer jeg mass

i maarra drar vi fra mae sot og skal vaere en dag i (blaeh) bangkok og vente paa flyet vaart ned til ferieparadiset
jeg er stejke mett naa.. vi har spist paa "skippern" der vi saa at(naar en av jentene skulle paa do bak bygningen) de dreiv og steika mat utafor, og saa kom de saann diskret inn i sjappa med den og putta den kjapt ned i disken og varma den litt og wollah- one small hawaiian pizzaaaaaa?!
tenk ju veri moetsj
den var god dah
og jeg kjenner ingen ting i magen enda
faktisk ingen har blitt syke

i maara skal vi kjoere i 1 og 1halv time sittende bak i en pickup paa en stoevete humplete vei.. det kaaan bli spennende:)

tenkte jeg skulle rove aa legge med noen bilder fra starten til naa-logisk









det var noen!
jeg har det veldig bra! og haaper at alle andre har det ogsaa!
love love love

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

godt å høre fra deg benne.
Fint å se deg på bildene og høre at du er frisk og rask.
Er nå nede hos Erik og begynnt sånn smått med huset deres.
Skal hilse fra dem. mange klemmer pappsen. Kos deg på stranda men bli ikke solbrent for det er vondt det.

1:45 p.m.  
Blogger Veronica said...

Så gøy å lese om langturen på bloggen din. må innrømme at eg misunner dere litt mer enn litt som får oppleve enda en sånn tur! Kos dere masse og nyt dagene! heeei:)

1:21 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home