..jeg har en grevling i taket..

torsdag, mars 15, 2007

forandring fryder??

naa er vi kommet ned til phuket i soerthailand..

det er en helt fantastisk stor forskjell i fra det vi har opplevd og til naa er det kanskje litt stusselig i forhold til det vi har opplevd
naa sitter jeg paa en liten internetsjappe i "hovedgata"
det kryr av fulle
dansker
svensker
og normenn
og thaiske horer

det hoeres ikke saa innmari koslig ut, og det er det ikke heller
men saa behoever vi jo ikke vandre der heller..

vi kom fram i dag klokka hmm.. ett eller noe, saa loep vi rett ned paa stranda.. doedsvarmt og sjikkli fin sand og ENDELIG ferie..
aevv aevv
det er saanne stikketing i vannet her paa stranda kjennes ut som smaa straaler som brenner seg fast i huden. det gaar over fort men er utrolig ubehagelig naar man bader

ellers saa har jeg det konge.. har vaert saa tett i systemet(sikkert paa grunn av aircondition paa og av hele tiden) oppmot hjernen at jeg blitt roed paa nesa uten aa vaere solbrent
vi har moett musikklassen:) konge
vi soler oss
vi spiser tropisk frukt og drikker shaker
min absolutte favoritt: pinapple and banana shake!!!!
hallelujah

og saa maa jeg bare si takk til gud for at han passer paa meg hele tiden!
takk takk
du er digg

heeeeei

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei hei. Jeg følger med på reisen din. Høres ut som du har det bra. Sol, sommer, bad ( litt ubehaglig ) tropisk frukt dette er jo hva vi her i kalde nord drømmer om. Nå ser jeg at du opplever annet en strandliv og ser mange ulike mennersker som lever under veldig forsjellige forhold. Ja da har vi det godt her i Norge. Etter at Andreas kom fra Afrika sier han at han takker hver dag for at han er født i Norge. Klem til deg. Pass godt på deg selv. Vigdis

6:27 a.m.  
Blogger ...dan said...

ta med deg en sånn coctail til moi da!

1:49 a.m.  
Blogger nina said...

hey!!! visste jeg at du skulle til thailand...? nei, trokke det!! jeg er jo her! bor i bangkok frem til 10 april!! når drar du hjem?? si ifra hvis du er i bangkok og vil treffe meg!! jeg vil treffe deg:) hehe!

stor klem fra nina!!

11:54 p.m.  
Blogger Unknown said...

du er et deilig, deilig menske, benne!

9:20 a.m.  
Blogger solveig said...

bennami--kos deg loads i thailens land, hold deg frisk og nyt det!! du er dypt savnet og elsket-- ~sommer kommer sommer kommer~ jeg faar sommerfugler naar jeg tenker paa at vi skal bo tilsammans! oh fryd!

8:37 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei igjen noen uker siden du skrev. Er alt vel ? Vi har feiret bestemor som ble 90 31.3 hun er ei flott dame. Her er det vår !! Flautengen og Yxsenøy det er steder å være nå. Lørdag gikk jeg tur med Kamilla til Andreas på Yxsenøy hyggelig og koselig. Og hun som er fra Trheim var ikke vant til blåveis. Påsken vil være noe fri og noe jobbing. Pass godt på deg selv og skriv snart igjen. Klem fra Vigdis

9:50 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Gleder meg til á se deg igjen i sommer...

Nyt livet; sug til deg alle inntrykk, all visdom, alle eventyr, og gled deg over Guds skaperverk sá mye du kan.

Og gi Ham takken Han fortjener.


Love ya, sister

3:21 a.m.  
Blogger Birgit said...

Benny Benny Benny

Jeg har et dikt i Bibelen min som du skrev på OASE i fjord. Når jeg leser det smiler jeg.

Jeg gleder meg til sommeren og vi kan leke sammen. Digger latteren din - og deg!

11:10 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home