..jeg har en grevling i taket..

tirsdag, september 26, 2006

hellas

mitt mareritt
orker ikke skrive mye...for som den kroeplingen jeg er saa maa jeg tilbake aa legge meg igjen sporenstrax!
jess!
det bynte bra den foerste dagen. men om kvelden bynte jeg aa bli litt smaakald.. kanskje kaldere enn de fleste.. saa blei jeg daarligere og daarligere og har ligget i en FANTASTISK hard seng paa hotellet. i gaar dro jeg til legen///
jauda! jeg har STREPTOKOKKER(eller hvordan det skrives) i halsen. gaar paa penecilin naa men lengter bare hjem til mamma. naa er jeg atter en gang forlatt av klassen som dro til en superfinstrand.. shooot. jeg har betalt 2845 shpenn for aa ligge syk i et fremmed land

men heeey... jeg laerer jo aa bli tolmodig:) saa det er jo positivt. ellers saa vet jeg alt om de greske superstjernene etter at jeg har ligget og sett paa tv paa gresk!
men jeg er glad, jeg skal snart hjem og da skal min mia gifte seg! fytti katta
1000 kjaerlighet benne

6 Comments:

Blogger irene said...

Stakkars liten! Maks uflaks!!!
Ber for deg jeg!
Jeg er også syk... Kjedeligste på jord...
Masse medlidenhet fra meg til deg!
Smask fra Irene

5:24 p.m.  
Anonymous Anonym said...

åååå bebbe min!!! det er no dritt det der!! men snart er du i sandefjord og det er jeg og!! og ja-mia babe skal gifte seg--helt sjukt lizzom: GLEDER MEG TIL Å SE DEG IGJEN KJÆRE.det blir digg. savna deg SKIKKELIG når jeg var på toppen...:(
mwa!!
mitch

3:44 a.m.  
Blogger Linå said...

Uffameg.. leit asså.
Utrolig bra at du forholde deg nåkelunde positiv selvom.. det e deg i et nøtteskall ;)
I dag e det barneklubb her på hjelteryggen, eg ska ha dukketeater..hehe. Oh yeah.
Vel, snakkes! :D

7:04 a.m.  
Blogger solveig said...

full sympati til deg,short og weet å se deg igjen! vi snakkes*jippi*en hel uke snart!!love:sol

1:24 p.m.  
Blogger solveig said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

1:25 p.m.  
Blogger Ellen Miles said...

å, stakkars deg... så utrolig kjipt. Men tenk nå har du vært i bryllupet til mirjam... å jeg gleder meg så til å se bildene ;) post de om du har noen!
Love you so much, du aner ikke... savner å synge me deg! savner å prate.. savner DEG rett og slett..høre stemmen din når du prater, få klem.. dra i grillbursdag eller kjøre bil sammen. Æsj nå har jeg skikkelig hjemmelengsel. Å. Jeg tror jeg ringer deg rett og slett. MWA!

8:27 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home