..jeg har en grevling i taket..

tirsdag, oktober 10, 2006

dedikering...

...til mine kjære som jeg ikke ser så ofte lengre, men som jeg alltid har i hjertet og treasurer veldig masse. og savner
samtidig...













phillip longva karlsen-svensken!
















min kjære ellen som er langt vekk i england
og ruben som har blidd en liten tinnsoldat..
















og vår alles kjære mannemann arlid moen
















prambjørn hh- going
















ranveig som har forlatt oss til fordel for bææærgææn
















flinke(altfor) annelies i UNGARN
















og sist men ikke minst HILDUR røbergshagen!
gullig-gulligare-gulligast



...sikkert mange jeg burde hatt med på lista, men klarer ikke få flere bilder...

det jeg ville ha sagt dah med dette-er at dere er liksom hardt innprenta i hjertet og hjernen til frk. bebbe jensen

og vi sees snart, santjo
takk og godnatt

















10 Comments:

Blogger Ellen Miles said...

ååå... Bebbe jeg elsker deg!!!!!!! Du aner ikke... å jeg gleder meg så til å se deg igjen. MWA, my lovely.

2:09 p.m.  
Blogger Rek said...

hoho.. kuli at du tok med lille meg på siden din, det var kjekke greier:D smask.. dance with me? love Randis

2:03 p.m.  
Blogger Rek said...

ps: det er VERNEPLEIER..hehe, ikke det samme som hjelpepleier u see;)

2:07 p.m.  
Blogger solveig said...

jeg velger å se bort ifra at mitt blide åsyn ikke var på den lista,og konkluderer med at det er fordi det ikke er så lenge lenge diden du så dette nevnte blide åsynet.
MEN ha det elsk på toppen da kjære,for du veit jo at: det byner her i toppen,her i toppen!
ps:vi er BLÅÅÅÅ!!!

1:33 p.m.  
Blogger Rek said...

Hei igjen.. Vernepleier ( en blanding av sykepleier og sosionom) jobber i psykiatrien, innenfor rusomsorgen, med funskjonshemmede o.l. Jeg skal ta master i sosialt arbeid, så jeg får se hva slags jobb jeg får etter det:D Hoho.. Benny har akkurat vært på besøk hos oss, så bilder av deg(og de andre miljøarbeiderene), sinnsykt kule bilder..
love+hjarta

7:43 a.m.  
Blogger Linå said...

heej kjære benedicte!

Å,blei litt smålei meg i dag når eg fekk veta at det va så sjukt månge på besøk oppe på toppen. Ein liten reunion jo...eg og ville være der..
Men du..kan ikkje du og siljemor finne ei helg der månge av dokker e på skolen, så kan eg se om eg kan den helgen? For eg vil så gjerne besøke!Jaa!
Heei

5:04 a.m.  
Blogger Ellen Miles said...

ps. jeg synes du burde forandre på profilen din. You must come to terms with that your identity is no longer in some cheap shop, and life is no longer summery.
Det er høst og du er miljøarbeider. Høst og miljøarbeider høres faktisk ganske deilig ut sammen. Lytt til ordene:
høst
miljøarbeider

ja.. ok men bebbe jeg er gla i deg fortsatt :)
ooxx LN

1:20 p.m.  
Blogger Sandra Elén said...

hei hei, det var så koselig å se deg igjen i brylluppet, Du er god du Bennedikte, alltid så koselig å møte deg.:) lykke til som miljøarbeider,

6:49 a.m.  
Blogger LIFE said...

jeg velger å se bort i fra at mitt mitt bilde er utelatt og tenker heller at jeg er vel plassert i hjerte ditt.jeg er DØDS lei meg for at vi måtte velge 4nov som innflyttingsfest dato,men det var uunngåelig:( men ja du er godt plassert i mitt hjerte.for alltid:)
håper du har hatt en bra uke,og at du har kommet deg etter drømmen din;) massevis av kjærlighet
ja tønnevis!!
michella

4:30 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Benne, jag saknar dig... :(

Nydelig bilde ja, men det viktigste er at du ikke har glemt meg bort. Det varmet mitt hjerte å se at jeg fremdeles lever i en liten bit av hjertet ditt.

Jeg tenker i hvert fall på dere hele tiden. Jeg vet at jeg går glipp av fantastiske ting sammen med deg og de andre. :(

Så ikke glem meg helt enda, jeg kommer tilbake!

5:40 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home