..jeg har en grevling i taket..

mandag, august 28, 2006

OH YEAH

NU KAN DU TRU æ kose mæ!!!
bynt på toppen igjen for full pupp og en meget ny instilling-skitt dette blir bra:)
nye herlige elever, og lærere(som av en eller annen grunn snakker ti meg på en annen måte:/ )


akkurat nå er livet mitt litt slitsomt...
vi (altså miljøarbeiderne) kom opp hit forrige søndag og har holdt på å forberede helt til lørdag morgen da alle elevene bynte å strømme inn!!!
artig---men det som er er at jeg har så innmari elevinstinkt inni meg enda for å si det sånn, så når jeg ser bein på bord og hører folk i gangen etter RO så er det ikke helt naturlig for meg(enda) å si-ta dem ned eller hoold kjeft i gangen..men det kommer nok snart skal jeg se
da den skjefete benedicte viser seg!

den kjære maskinen jeg sitter på nå vil ikke la meg få noen bilder inn på sida så da får det bli en annen gang
so
long
farewell

b

1 Comments:

Blogger LIFE said...

ååå beeebbe. nå er du STTOOOR!! miljøarbeider ass-det er jobben- dette klarerdu FINT veldig fint. gleder meg til 22 september:for da kommer jeg vettu:straight to your arms:MY LOVE!! du er digg bebbs: mykje lys og mykje varme: mitch

2:53 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home