..jeg har en grevling i taket..

fredag, juli 28, 2006

åkkidåkki

dah er jeg tilbake med grevveling grevvelang, etter mitt fatale forsøk på å leke nerd og prøve å fikse på kodene inni bloggverden!! det funka ikke og glad er jeg fordet! men det resulterte i at alt mitt iherdige arbeide på min forrige blog har gått til nordkapp-og dødd.! alle timer jeg har slitt og irritert meg for så å endelig kunne -pjjuuuuh- puste ut-for jeg klarte det.. akk de er long gone!

men jeg er aldri redd for en frisk ny start! og det er akkurat det intensjonene mine er!


















nejmen for et pent og norskromantisk bilde! det er da min mors kjære blommer og vårt lekkkre hjem i bakgrunnen!

så dere! jeg sier bare: let's blog igjen a'!!
si juh

2 Comments:

Blogger ...dan said...

det var en kjempefint bilde :)

6:45 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

3:36 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home