..jeg har en grevling i taket..

torsdag, august 03, 2006

fortsettelse på et shisa eventyr

jaja-så verden går fortsatt! men når man sitter der på føden er det rart å tenke på at den fortsatt går.. utenfor vårt arabiske tilfluktstelt!
i går kveld etter en haug med sjokolade fant vi ut at vi måtte ta en siste vannpipe før michelle drar på seiltur med far og søster-det er jo tross alt hun som er opphavet til vår nye interesse;)
så da satt vi der da-solveig, ellen michell og meg!
regn regn regn!
men trygt
gode venner-til tusen!
shitt er det faktisk mulig å ha så mange gode venner som bryr seg ufattelig mye om meg.
målløs
et lite knippe fotografier for å forevige minnene!!

2 Comments:

Blogger solveig said...

åh, minner minner, for alltid lagret trygt i mitt romslige hjerte!! shisa 4 evah, yeah

ps:check it out min venn: solihjertet.blogspot.com
yesyes, jeg har fått blogg!

9:43 a.m.  
Blogger Unknown said...

Søta!
Jeg er med neste gang!kanksje søndag?
Anyways, du veit jeg elsker deg, min kjære blogge-pal!!

Puss puss..
P.S: sees i køben ;)

9:10 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home