..jeg har en grevling i taket..

fredag, juli 28, 2006

hei-jeg har fått meg en ny hobby!

siden jeg alikevel er stuck på rema(hvor jeg bynner å få ganske frynsete nerver-du skjøænner jeg er litt skvettsom av meg, hvilket noen liker å bruke MOT min person-det tar på skal jeg sideg) tenkte jeg at jeg kunne gjøre noe ut av det! sååå- jeg har bynt å spare på handlelapper! jeg ligger om kvelden når jeg kommer hjem og godter meg over mine nyeste funn!

og det er faktisk like psyko som det høres ut. men hey.det er da artig det! jeg prøver liksom å være iltt sånn-undercover observatør på jobb. prøver å finne fellestrekk og fellesnevner hos de forskjellige kundegruppene..liksom lokalisere dem og sette dem sjikkli i bås!


dette er noen av mine nyeste obser:

de som har med seg pose selv er de som spør etter kvitteringen!
de har alttid akkurat nok poser. de kan være i midten av 30årene(ikke yngre) og opp til gamle!
de bruker nok en hel uke på å lete i alle skap og skrive ned sine framtidige innkjøp på lista etterhvert som de dukker i hjernen dems! av den grunn har de alltid med seg penn og papir- de kunne jo ikke plutselig komme på at de trengte soltørkede tomater i fettsaus for så å glemme det fordi de ikke hadde med pann og papir!
jeg lover deg at disse visualiserer varene for sdeg (eller i verste fall lager modeller) for å se hvor mange poser de trenger å ta med seg!

det er gjennomført handling på HØGASTE nivå

steike jeg blir svett ihjernen

de vanligste kommentarene du fr i kassa:

"vil du ha med deg kvitteringen?" "nej(latter), jeg får vel ikke noe igjen på skatten for den!! hahhhahh"

"vil du ha med en pose?" "jah(latter), jeg kan jo ikke akkurat ta det i lommene hahhhahh!"

"da ble det to hundre og SEKS kroner, har du SEKS kroner?" "jah(latter), skal se om du kan få litt SEX av meg!hahhhahh"

skjønner du meg?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

3:00 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

7:57 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home