..jeg har en grevling i taket..

torsdag, september 07, 2006

innblikk




















til bessheimturen hadde jeg tatt med STJERNESKUDD som jeg og min kjære gruppe tente om kvelden mens vi så på de tusen stjernene som er utafor byen:)
blei eet sinnsykt kuli bilde av alex !

















deler av teamet på gruppe to

to herlige karar--> alex, anders og meg


















og her er min nydelige therese som jeg gikk med i fjord!!


har det fortsatt meget bra!! har akkurat hatt ROMSJEKK for de søte jentene i klassen:) fine rom må jeg si.. og nå er det strax duket for TOPPENMIDDAG som forøvrig er et helt lite eget spennende kapittel for seg selv;) vi har kanskje verdens beste kokker-->tssss... det går jaffal ike en dag (ihvertfall ikke før veldig lenge) hvor vi får den samme maten.. og for de som ikke er særlig fiskeinteresserte kan de tilby fisk i noen nye og spennende varianter. med andre ord-supre kokker!
for dere som har vært her så vet dere jo seff utrolig godt hva jeg her hinter til!!!

kan også nevne at jeg har hatt min andre kjøretime! skitt, køring nede i byen med tusen biler-altså massemasse trafikk, kjørelæreren måtte optill flere ganger minne meg på at jeg måtte puste:) "sånn ja benedicte, og nå trekker du pusten godt!!" tssss.. veldig søt oppialderen gammel hedmarking..

til dere alle som jeg så gjerne skulle vært med nå i nærmeste framtid så ser jeg veldig fram til å se dere igjen! meget glad i alle sammen

pus och kram

bb

5 Comments:

Blogger Ellen Miles said...

åå.. endelig internet i huset vårt så jeg kan se åssen du har det! Takk for oppdateringer og bilder, godt å kunne få et innblikk i livet ditt ;) Jeg håper virkelig du kan komme på besøk hit-hadde vært superstast!! Finn en billig-billett-- du får jo lønn og greier, så synes du kan få det til! Dessuten vil du ELSKE de jeg bor samme. Og bare å være her. Og å få høre litt av undervisninga. Superstrongstuff. Mindblowing. Helligvind. Love you and miss you!!!

3:20 p.m.  
Blogger solveig said...

hei min pus,snupp,klump,duttedipp,babe,honey,pumplepai.hvordan er livet?smilende?du din snart-i-hellas-veldige-heldig-gris!det var så kosli å få litt en aldri så liten smakebit på benedicte jensen, queen of my heart.jeg er glad i DEG.
kramkram din fremdeles-i-sandefjord-pip-pip-pip-kvittering?-elskende-gledende-svømmende-glade-savnende-venn:solveig.

2:45 p.m.  
Blogger lisakrøll said...

Du en nu asså så sprek atte...e så rart at det e dokker som e miljøarbeidera nu. Ikke det at æ ikke tror dokker bi bra:D Håpa du får et kjempebra og innholdsrikt år!! Du så forresten utroli sporty ut på d bilde:PP Love Lisa

4:53 a.m.  
Blogger Linå said...

Å, heldige du som e i Hellas nå! :D

10:40 a.m.  
Anonymous Anonym said...

du er hellas nå din veldige heldige gris. norge er kaldt og tåkete.

1:36 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home