..jeg har en grevling i taket..

søndag, september 03, 2006

hei hei!





















sjekk hvor sporty jeg er-nå kan søren meg ingen si noe på noen ting som helst!

sitter i rotunden på skolen og venter på å kunne låse rundt om kring på hele skolen!

vi har vært på fjelltur og jeg jeg gikk besseggen! gikk i søren meg syv timer.. fytti pyton!
























lite innblikk..det var helt knall og det er så mange skjønne folk her oppe:)

og her er tonje--miljøarbeider på idrett! jihu
dritsøt























god natt og takk skal du ha.jaha

4 Comments:

Blogger Unknown said...

åh, benne min! du har blitt sprek! gjettttt om det blir arena til neste sommer da! Savner å kunne henge med deg hver dag --> virkelig, du er skatten min!

12:46 p.m.  
Blogger irene said...

Visste ikke at du var sånn sporty og greier.. :) Men det ser helt naturlig ut, så da er du vel det da!!! Jeg savner deg! Irene

4:59 a.m.  
Anonymous Anonym said...

hei hei. fint bilde av deg.

2:43 p.m.  
Blogger Ellen Miles said...

så fint bilde av deg forresten :)

3:21 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home